Budowa - Ninja, Sura, Szaman, Wojownik

 Ninja:

Dagger: Jest to postać, która walczyć powinna z każdym i zawsze - jest do tego stworzona. Jak stosować punkty? 2/1/2, dwa w życie i w atak, ajednego w manę. Szósty punkt do dowolnej dyspozycji. Najepiej dodawać sobie umiejętności po kolei, po jednym punkcie, a jeśli mamy wszystkie, to wtedy m1 krycie się. 

Archer: Najlepiej połączyć walkę z magią (Bezszelestny + otłumanienie magią) i potem deszczem strzał. Przydają się rozmaite umiejętności, wtedy łatwo pokonać surę albo wojownika. Uderzacie, uciekacie itd. Jak rozłożyć punkty? 1/1/1, na atak, manę i życie, a po 10 lblu 2/z życie/atak. Obrona nie jest potrzebna. Umijętności na 1 poziom wszystkie, a potem deszcz strzał i bezszelestny. 

Sura:

Sura Weapon: Podobna postać do woja Body (czar miecza -> czar atakujący, najlepiej smoczy wir), odrzuca przeciwnika i poważnie go uszkadza. Umiejętności każde na 1, konieczne czarowane ostrze, a potem już zależne od Was. Staty 1/1/1 (siła - intel. - wit.) a potem ofensywa 2dex:1vit lub defensywa 2str:1dex. 

Sura BM: Najlepszy do PvP dzięki ognistemu duchowi, dobre hity, umiejętności powinien mieć staty 2/1 (intel. - wit.) , potem 2dex:1wit, a umiejętności po jeden a potem do m1 ognisty duch, następnie wg. uznania. 

Szaman:

Szaman healer: ma skille Wystrzał błyskawicy, burzowy szpon, błyskawiczny rzut i leczenie. Nie opłaca się rozwijać obrony i ataku. To postać czarująca, 2/1 intel./życie. Walka wszystkimi czarami, combo i czary, moby można dobić błyskawicami, mniej potów zużywa. 

Szaman dragon: 2/1 inteligencja i życie, skille smoczy skowyt, strzelający smok i pomoc smoka, walka smoczym skowytem, pomoc smoka i zabójczy atak na wyższym poziomie.Nie opłaca się rozwijać obrony i ataku. 

Wojownik:

Wojownik Mental: 2/1 żywot./siła, dużo życia, zbroje do +5, miecz ulepszony oburęczny min. +6, skill silne ciało, potem duchowe uderzenie, potem obojętnie co. 

Wojownik Body: 2/1 siła/życie, dużo obrażeń, niezbyt dużo obrony, dobry do jednej silnej grupy przeciwników, ważna tarcza i zbroja, skille aura miecza, potem co się chce.