Rangi.

 Na podstawie rangi, można stwierdzić jakim 'typem' jest gracz.

    Pozytywne:
    Rycerski - 12k (12 000) punktów rangi
    Szlachetny - 8k (8 000) punktów rangi
    Dobry - 4k (4 000) punktów rangi
    Przyjazny - 1k (1 000) punktów rangi

        Negatywne:
    Okrutny - 16k (16 000) punktów rangi
    Złośliwy - 8k (8 000) punktów rangi
    Nieuczciwy - 4k (4 000) punktów rangi
    Agresywny - 1k (1 000) punktów rangi
    Neutralny - 999/-999 punktów rangi

    Zdobywanie punktów rangi na plus:
    - Łowienie ryb
    - Zabicie gracza z rangą negatywna
    - Bicie mobów
    - Zjedzenie Fasolki Zen
    - Bicie graczy z innych Królestw
    - Zjedzenie upieczonego okonia (zmienia nam rangę z negatywną na neutralną)

    Zdobywanie punktów rangi na minus:
    - Bicie Graczy z Rangą Pozytywną Lub Neutralną