Skille - Ninja, Sura, Szaman, Wojownik.
Skille - Ninja, Sura, Szaman, Wojownik
Wirujący Sztylet - W tym ataku można zatruć a także przydzielić obrażenia przeciwnikowi. Dobry przy wabieniu wielu przeciwników naraz, bo mało narażamy się na obażenia, a atak zadaje więcej obrażeń niż zasadzka. Długa regeneracja umiejętności.
Zasadzka - Działa na najbliższy ninji teren, daje duże obrażaenia oraz bonusy jeśli przeciwnik działa z tyłu, szybko się regenerują umiejętności, przez co ta zdolność jest popularna.
Szybki Atak - Tu atakujemy teleportująco i obszarowo, obrażenia jak w zasadzce, ale większy czas regeneracji. Można wychodzić ze ścian, dobre do pvm, trzeba byc skupionym na obszarze.
Trująca Chmura - Atakowanie zasięgowe i obszarowe, można zatruć, dotyczy najbliższego otoczenia, nie wymaga stosowania zbroi, duża szansa zaytucia. Omija ABS ze sztyletami.
Krycie Się - Możliwość zniknięcia, jeśli potwoy nas wcześniej nie widziały, dobre w pojedynkach, więcej obrażeń gdy zasadzka i szybki atak.
Powtarzalny Strzał - Wysyła kilka strzałów w jeden cel, mniejsze DMG niż w ognistej strzale.
Ognista Strzała - Najlepiej wbić tą umiejętność jako pierwszą (duży DMG), atakuje wszystko.
Trująca Strzała - To strzała z największą szansą na zatrucie, dobrze szybko wbić tę umiejętność, przydaje się w Pvp
Deszcz Strzał - Ma małe DMG, ale może atakować kilka celi naraz, nie trzeba szybko wbijać.
Bezszelestny Chód - Jest to skill dobry do lurowania i PVP, dodaje 36 do szybkości.
Sura:
Ogniste Uderzenie - W expie Sury BM najlepsza umiejętność, ze sporym atakiem na wszystkie potwory dookoła, ładuje się w 12 sek., dobre też do PvP jako odpychacz.
Duchowy Cios - Czas ładowania 12 sek.Dobra umiejętność do expienia, z dużym zasięgiem ataku i obrażeniami, tanie KU, dobry DMG i spowolnienie ulepszają ten skill.
Mroczne Uderzenie - Ładuje się 7 sek, ma wysokie obrażenia i jest dobre do PvP oraz expu.
Mroczna Sfera - Potężna umiejętność świetnie sprawująca się w PvP. Ma olbrzymi DMG, długi czas ładowania sprawia, że jest to raczej słaby skill do expienia. Ładuje się 24 sek. Bardzo dobrze przydaje się w PvP z dobrym EQ.
Ognisty Duch(czar) - Służy do przywołania ognistego ducha, dobre do PvP, atakuje dany cel co 3 sek.
Mroczna Ochrona - Przede wszystkim służy do przemieniania DMG by zabierał PE zamiast PZ, zminiejsza obrażenia o dany procent który jest zmienny, zależny od inteligencji i umiejętności.
Czarowane Ostrze - Wspomaga surę ostrza, przez zaklęcie broń ma większą wartość obraźeń i kradniemy przeciwnikowi PŻ (to jest zależne od tego jak rozwinęliśmy umiejętność).Musimy pamiętać że przy tym skillu ubywa nam many (PM/s).
Czarowana Zbroja - Dzięki niej mamy większą obronę postaci, do ponad 60 Defa. Nadaje się do bicia i dropu, przydaje się do expa na koniu. Nie przydaje się w PvP.
Smoczy Wir - Umiejętność ofensywna, dzieki niej wytworzymy trąbę powietrzną , razi wrogów dookoła dużymi obrażeniami, przez co najlepiej mieć tę umiejętność rozwniętą.
Uderzenie Palcem - Służy do bicia przeciwników w promieniu 180', obrażenia więsze niż w smoczym wirze, dobre do PvP.
Rozproszenie Magii - Skill do PvP, dystansowy, małe obrażenia przy postaci, na dystans uderza w jednego przeciwnika. Niezbyt dobre obrażenia, żadne odporności ich jednak nie pomniejszą. Możliwość rozpraszania czarów.
Strach - Działa na ataki fizyczne, zmniejsza obrażenia, dobry do PvE na potwory silnie atakujace. Nie działa na ofensywę innych graczy, nadaje się tylko do PvP z wojownikami body i WP.W tej umiejętności nie atakuja nas potwory z mniejszym i równym lvlem.
Szaman:
Leczenie - służy do regenerowania punktów życia i leczenia negatywnych efektów.
Zwiększenie Ataku - dzięki niemu wzmocnimy nasz atak.
Burzowy Szpon - można zaatakować łańcuchem błyskawic.
Błyskawiczny Rzut - dzięki niemu miotamy kulą piorunów.
Przywołanie Błyskawicy - służy do wywołania błyskawic można nim oszołomić wroga i atakować kilka celi na raz.
Zwinność - możemy się szybciej poruszać i rzucać czary.
Pomoc Smoka - większe szanse na uderzenie krytyczne.
Błogosławieństwo - lepsza obrona na atak fizyczny.
Odbicie - większa szansa by odbić atak.
Smoczy Skowyt - można spalić przeciwnika, atak na kilka celi.
Strzelający Smok - atakuje zasiegowo rozpryskiem, może zapłonąć wróg.
Latający talizman - dzięki niemu talizman miota się na wroga.
Wojownik:
Aura Miecza - Umiejętność dla wojownika body zwiększająca atak i siłę, dodaje ok.100 ataku. Trwa dłużej od ładowania, ale jest drogi.
Wir Miecza - Dobry do ofensywy, z dużym atakiem 360 stopni, świetny do PvP.
Berserk - Odpowiedni do PvP, przyspiesza ruch i atak ale i obrażenia, dobry na metiny jeśli dodać do niego konia i aurę miecza.
Trzystronne Cięcie - Ma dobre DMG na 3 uderzenia, szybko się ładuje i ma małe KU.
Szarża - Podstawa do PvP, omdlewa wroga i ma najmniejsze DMG, jest tani.
Silne Ciało - Dla wojownika mentalnego, ochrona fizyczna i zmniejsza szybkość, ładowanie i czas zależne od umiejętności. Na poziomie Wielkiego Mistrza chroni przed upadkiem.
Duchowe Uderzenie - Umiejętność obszarowa przydatna do PvM i PvP, atak ok.240 stopni z dużymi obrażeniami, ładowanie 15 sek.
Walnięcie - Atak w linii prostej każdego przeciwnika na linii uderzenia, dobry do PvP i expienia, użyteczny też do PvM. Ładuje się 15 sek.
Tąpnięcie - Obszarowy, 360 stopni zasięgu ataku, początkowo słabe uderzenia, dobry na 2 skill do PvM. Szansa na omdlenia, ładuje się 25s.
Uderzenie Miecza - Zasięgowy, bez dużych obrażeń, oglusza. Dobry do PvP, ładuje się 15 sek.